WeriShop
WeriShop

Profesionální eshop na míru

mám zájem o více informací

Novinky


Jak na firemní sociální sítě

Publikováno: 29.11.2019

V České republice jsou nejvyužívanějšími sociálními sítěmi 1. Facebook, 2. Youtube a ze 3. Instragram. Propojit e-shop, či firemní webovou stránku s Facebookem je dobrou strategií jak přímo komunikovat s potenciálními zákazníky.

Jak komunikovat na Facebooku?

  • Nepřehltit fanoušky prodejními příspěvky, ale řídit se pravidlem 4:1 - tedy na čtyři informační příspěvky vložit jeden prodejní.
  • Vzdělávejte, informujte, pobavte a inspirujte. Ideálně všechno najednou.
  • Reakční doba na sociálních sítích je kratší, než v e-mailové komunikaci. Zatímco na e-mail můžete odpovědět do druhého dne, na sociálních sítích jsou uživatelé zvyklí na reakce do několika minut.
  • Sjednoťte jednotlivé reklamní kampaně, srovnávejte a vyhodnocujte. Pokud máte reklamní kampaně na více kanálech, dejte si záležet, aby se jejich obsah vzájemně podporoval a byl v souladu s Vaší obchodní strategií. Nikdy nevíte, z jakého kanálu k vám zákazník příjde.

Díky Facebook Page Plugin lze propsat Váš Facebookový profil přímo na webovou stránku. Příspěvky na profilu tak mohou plnit funkci aktuálních informací, či novinek přímo na webové stránce / e-shopu. Vždy jse však třeba myslet na to, že pro optimalizaci SEO je dobré přidávat obsah přímo do webové stránky.

V neposlední řadě musíme zmínit, že klíč k úspěšnému Facebookovému profilu je pravidelný a nepřerušený tok příspěvků. Pokud sami nevíte, čím Facebook krmit a Váš profil bude prázdný, můžete potenciální zájemce odradit. V tom případě máte dvě možnosti - nezakládat si profil vůbec, nebo spolupracovat s námi. Zajistíme, aby byl Váš facebookový feed stále aktuální a pro návštěvníky zábavný.

Máte zájem o implementaci Facebooku na Váš web, nebo e-shop? Potřebujete pomoci s vedením profilu? Neváhejte nás kontaktovat.


Push up notifikace - stabilní marketingový kanál

Publikováno: 19.11.2019

Implementace push up notifikací na webovou stránku, či e-shop, může být dobrý krok pro podporu marketingu, ale i sběr důležitých informací o chování návštěvníků webové stránky.

Výhodou  je, že Push up notifikace vyžadují potvrzení odběru. Máte tedy jistotu, že příjemce notifikace zajímají a nebudou je otravovat. Narozdíl od newsletterů nemohou skončit ve spamu, a také nemohou být zablokovány ad blockery. Své klienty tak můžete hromadně informovat o novinkách na e-shopu, nebo dokonce vytvářet personalizované zprávy konkrétním zákazníkům.

K čemu lze Push up notifikace využít?

  • návštěvníka e-shopu můžete upozornit, že má zboží v košíku
  • informace o akčním zboží, či o časově omezených nabídkách
  • upozornění na nový obsah v oblíbených sekcích
  • zasílání slevových kódů konkrétním návštěvníkům

Zaujala vás možnost využití push up notifikací? Neváhejte se na nás obrátit.

 


Aby E-shop fungoval

Publikováno: 18.10.2019

Aby byl E-shop funční, je třeba aby byl pro zákazníky atraktivní. Toho se docílí pomocí několika jednoduchých pravidel, která však dohromady vytvoří ucelený koncept umožňující snadnou orientaci na e-shopu a pohodlný nákup.

Podívejme se na 6 základních pravidel:

  • Atraktivní, nadčasový design korespondující s předmětem podnikání
  • Snadné vyhledávání a dobrý popis produktů   
  • Kvalitní fotografie a aktraktivní texty
  • Zvýraznění důvodů, proč se u vás nákup vyplatí
  • Bonusy, akce, slevy
  • Webové aplikace

Potřebujete svůj stávající e-shop vylepšit, nebo chcete nový? Nahlédněte na naše reference a neváhejte se na nás obrátit!


Stále se vyvíjíme a využíváme aktuální technologie

Publikováno: 03.10.2019

Vývoj jde stále dopředu ve všech odvětvích a pro funkční systém je klícové neusnout na vavřínech. Při programování používáme vlastní framework, který nám umožní základní část aplikace vygenerovat. Naše technologie prochází neustálým testováním díky našim klientům a tak jej stále vyvíjíme a zdokonalujeme.

Díky tomu jsou naše e-shopy funkční, moderní a přehledné pro jejich uživatele. Jedním z našich cílů je zefektivnit práci, automatizovat každodenní rutinní úkony a umožnit podnikateli věnovat se tomu, co je pro bussiness skutečně důležité.

Zjistěte více na programovaninamiru.cz


Nejedeme podle šablon

Publikováno: 14.08.2019

"Co kus to originál", řekl by řemeslník. Stejným způsobem přistupujeme k naší práci i my. Ke každému projektu přistupujeme individuálně, s ohledem na klienta a jeho předmět podnikání. Každý projekt začná na papíru, kde se určí základní podoba a funkce. Dbáme na to, aby design webové stránky korespondoval s tváří firmy, pro kterou je vyráběn. Funkčnost editačního systému a aplikace na míru provozovateli zjednodušují obsluhu e-shopu a zlepšují vztahy se zákazníky. Finálním testem a spuštěním to nekončí. Rádi naše projekty stále rozvíjíme o moderní technologie a posouváme je tím stále vpřed.


Buďte na internetu vidět

Publikováno: 01.07.2019

Nemá váš e-shop takovou návštěvnost, jakou by jste si představovali? Rádi vám pomůžeme se zviditelněním. Máme bohaté zkušenosti se SEO optimalizací webových stránek a e-shopů. Našim klientům zajišťujeme nastavení reklamních kampaní na Google, Seznamu i na sociálních sítích. Mimo jiné ovládáme nástroje na automatické generování reklam. Nevíte si rady? Neváhejte si s námi sjednat schůzku a my vám pomůžeme zaujmout místo na předních pozicích ve vyhledávačích.


Hlídání dostupnosti na skladu

Publikováno: 03.06.2019

Znáte tu situaci, kdy si objednáte na e-shopu a příjde vám informace, že zboží již není skladem, ale zboží nebylo z e-shopu odstraněno? S funkcí "Hlídání dostupnosti" se tohle vašim zákazníkům nikdy nestane. Na e-shop se neustále automaticky propisuje reálné množství zboží na vašem skladu, či na skladu vašeho dodavatele. Zákazníci tak vždy vědí, které zboží mohou objednat, případně na které zboží si musí počkat. Zboží, které je dlouhodobě vyprodané, z nabídky e-shopu zmizí.


Platební metody e-shopu

Publikováno: 07.05.2019

Umožněte svým zákazníkům zaplatit objednávku více způsoby. Nejvyhledávanejším způsobem platby na e-shopu je v dnešní době nepochybně platba kartou. Propojení e-shopu s platební bránou pro nás není žádný problém. Pokud váš e-shop tuto funkci ještě nemá, doporučujeme ji do e-shopu zahrnout. 


Využívejte srovnávače zboží

Publikováno: 30.04.2019

Podpořte prodej na vašem e-shopu využitím srovnávačů cen, jako je například Heuréka, Zboží, či Nákupy Google. Rádi vám pomůžeme s optimalizací produktového feedu, s nastavením srovnávačů a následným spuštěním kampaní. Neváhejte se na nás obrátit.


Mobilní verze vašeho e-shopu

Publikováno: 01.04.2019

Nákup na e-shopu přes mobilní telefon, či tablet, je v dnešní době již běžný. Ne každý e-shop však umožňuje pohodlnou obsluhu e-shopu. Chcete být napřed a přiblížit se svým zákazníkům? Rádi vám vyrobíme vlastní mobilní aplikaci k vašemu internetovému obchodu. Aplikaci je možné stáhnout do mobilního telefonu a nakupovat na e-shopu v upraveném uživatelském rozhraní, přizpůsobenému rozlišení mobilních telefonů a tabletů. Zákazníkům tím ulehčíte proces nakupování a sami získáte pověst moderního e-shopu, co jde s dobou.