
Publikováno: 28.05.2020
Velké přísliby placených reklamních kampaní mnohdy lákají k jejich využívání. Neodborným nastavením a nefunkční webovou stránkou / e-shopem však dochází k tomu, že jsou PPC kampaně neefektivní a drahé. Pokud uvažujete o spuštění PPC kampaní, je potřeba se nejprve zamyslet nad několika body v oblasti funkčnosti webové stránky a e-shopu.
Týká se to těchto oblastí:
První dojem, estetika
Kvalita a četnost informací
Popis produktu a jeho vizuální zpracování
Výzva k poptávce a její umístění
Přehlednost a snadné dohledání veškerých informací
Reference
Pokud webová stránka, nebo e-shop, nesplňují požadavky na snadné ovládání, přehlednost a estetiku, může se stát, že nebudou PPC kampaně dosahovat požadovaných výsledků. Proto by měl být vždy první krok podstoupení SEO a funkční analýzy webu / e-shopu, které odhalí slabá místa. Mnohdy i drobné úpravy přinesou nečekaný výsledet a to nejen v PPC kampaních, ale i v organickém vyhledávání.
Nepodceňujte kvalitu cílové stránky a neutrácejte neuváženě za nefunkční reklamy. Svěřte se do péče profesionálů.
Publikováno: 22.05.2020
Nabídněte svým zákazníkům více, než jen pouhý nákup!
Každého inovativního obchodníka zajímá, co vše může svým zákazníkům nabídnout, jak usnadnit proces nákupu a sobě práci a čas. V rámci rozvoje e-shopů nabízíme pohodlné propojení se službami třetích stran:
platební brány
účetní systémy
srovnávače zboží
úvěrové systémy
expedice zásilek
tisk štítků
a mnohem více....
Publikováno: 15.05.2020
Chcete se o nás dozvědět ještě více? Navštivte náš nový web - webrex.cz a zjistěte, co vše je u nás nového.
Podrobný výpis referenci nejen v oblasti e-shopů, ale i programování, grafiky a on.line marketingu naleznete zde.
Publikováno: 15.04.2020
Díky šíření viru COVID-19 zažívají mnohé e-shopy zlaté časy. Lidé obecně tráví více času doma a tedy i na internetu. Zvýšená je poptávka po zboží, které si byli zákazníci zvyklí běžně kupovat v kamenných obchodech. Důsledkem je příliv nových zákazníků a tedy i větší konverzní poměr a tržby.
Nárůst zaznamenaly i srovnávače zboží, jako je Zboží, Heuréka, nebo Nákupy Google. Zájem je převážně o produkty běžné potřeby (jídlo, drogerie, hygienické potřeby apod), ale zvýšená poptávka je například i o šicí stroje, vybavení pro řemeslníky, knihy a zábavní průmysl.
Úspěšnost e-shopů stále stoupá a to i přes mnohdy přísná opatření nejen samotných e-shopů, ale i dopravních služeb.
Publikováno: 20.03.2020
V rámci našich služeb zajišťujeme profesionální webhosting na vlastních serverech umístěných v profesionálním datovém centru a u společnosti Zoner software a.s.
Dále zajišťujeme registrace a správu doménových jmen, správu DNS, emailů a pro drobné klienty i podporu emailů.
Pro více informací se na nás neváhejte obrátit.
Publikováno: 13.03.2020
Nadčasový design považujeme za neodmyslitelnou součást naší práce. S každým novým klientem vytváříme nejen funkční, ale i reprezentativní e-shop odrážející podstatu projektu.
Kromě designu e-shopu na míru, včetně veškerých grafických prvků Vám vytvoříme i kompletní Corporate identity. Pokud rozjíždíte nový projekt, jste tu správně!
Publikováno: 26.02.2020
V současné době probíhá více než 60% celkových obchodů na internetových obchodech. Jejich obliba stále stoupá.
Je to pohodlné, všem dostupné a moderní. Stále více uživatelů internetu využívá možností nákupů přes e-shopy. Vyvinuli jsme pohodlné a efektivní řešení pro ty, kteří e-ahop provozují. Werishop nabízí standardní sadu funkcí, je plně přizpůsobitelný pro potřeby firmy a díky základu v systému a dokonalému propojení s ním, dokáže plně nahradit informační systém mimo účetnictví. Věnujte se tomu, co je pro podnikání důležité, ostatní nechte na nás.
Publikováno: 20.12.2019
Rádi bychom Vám za celý tým WebRex popřáli krásné prožití Vánočních svátků a úspěšný vstup do nového roku 2020. Děkujeme za spolupráci v tomto roce a doufáme, že společně navážeme i v roce následujícím.
Publikováno: 13.12.2019
Zajímá vás, co vede v žebříčku nejvyhledávanějších hesel českého internetu? Mezi top ten patní například Karel Gott, seriál Most, či požár v Notre - Dame nás jistě nepřekvapí. Lidé však stále nejvíce hledají návody, jak uplést pomlázku, jak poznat hřib satan, jak vyplnit daňové přiznání, nebo vydělat peníze.
U posledního hesla nevíme, zda lidé našli univerzální funkční návod :). Ale víme, že můžeme zajistit, aby uživatelé internetu více nalézali právě vaši webovou stránku, či e-shop.
Zjistěte, co všechno umíme a neváhejte nám zaslat poptávku.
Publikováno: 06.12.2019
Zdá se vám, že jsou v dnešní době hlavním nástrojem on-line marketingu PPC kampaně? Ikdyž na vás reklamy vyskakují na každém rohu, nenechte se zmást. Důležitou součástí on-line marketingu je jednoznačně SEO optimalizace.
Reklamy stojí nemalé peníze a ne vždy je jejich návratnost zcela optimální. Nehledě na to, že se často náklady na reklamy postupně zvyšují. Problém nastane v okamžiku, kdy přestanete PPC reklamy využívat. Většinou ihned zaznamenáte propad návštěvnosti a tím pádem i prodeje.
Pokud si však chcete vytvořit širokou historii a snadnou dohledatelnost ve vyhledávačích, je potřeba 1. neustále pracovat se stávajícím obsahem webu a za 2. obsah webové stránky stále rozšiřovat.
SEO je hra. Hra se slovy, hra s obsahem. Můžete pravidelně informovat o novinkách, psát články, které souvisí s předmětem podnikání. Součástí SEO také může být optimalizace popisků produktů, nadpisů apod.
Klíčové je sytit web, či e-shop takovým obsahem, že se vytvoří dostatečná základna, díky které bude web snadno dohledatelný. Obsah webové stránky se postupem času zaindexuje do vyhledávačů a tuto historii vám už nikdo nevezme. Vytvořit si takovou základnu trvá delší dobu, než PPC reklamy, její výsledky jsou však stabilnější a dlouhodobě trvalejší.
Potřebujete pomoci se SEO optimalizací vaší webové stránky, nebo e-shopu? Neváhejte se na nás obrátit.